Voor Aannemersbedrijf Aspect heb ik de gehele boekhouding en werkadministratie ingericht. Verder ontzorg ik het bedrijf met de invoer van inkoopfacturen, uren en magazijnbonnen, het artikelbeheer en de facturatiewerkzaamheden voor diverse VvE’s. Daarnaast doe ik de urenregistratie en verzorg ik de aanleveringen t.b.v. de salarisadministratie. Gevraagd en ongevraagd geef ik advies ten aanzien van het personeelsbeleid.
Recent is de bestelmodule in gebruik genomen om zodoende nog meer controle te hebben over materiaalhoeveelheden en prijsafspraken.
Het resultaat is een groeiend bouwbedrijf dat aan de hand van de beschikbare cijfers van de financiële administratie en werkadministratie onderbouwde beslissingen kan nemen. Door een overzichtelijke nacalculatie zijn in één oogopslag de hiaten inzichtelijk. Zo hebben we een vermindering van de faalkosten gerealiseerd en zijn de meer- en minderwerken nu duidelijk in beeld.